Zobrazeno 1 - 10
of 37 993
pro vyhledávání: '"ACCOUNTABILITY MEASURES"'
Autor:
Mokoena, Samuel Vuyo1 (AUTHOR) vuyomokoena@lantic.net, Naidoo, Panjasaram1 (AUTHOR) naidoopj@ukzn.ac.za
Publikováno v:
Health Research Policy & Systems. 12/20/2024, Vol. 22 Issue 1, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 23, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
Abstract Background: There is a widespread commitment to implementing anti-Indigenous racism with health organizations in Canada by introducing cultural safety staff training. In partnership with a public health unit in Ontario, Canada, we developed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa37bbbc467c4f0ab86da54a2cda1b04
Autor:
Backer, Larry Catá1 lcb11@psu.edu, McQuilla, Matthew B.1
Publikováno v:
International Journal of Law in Context. Mar2023, Vol. 19 Issue 1, p32-50. 19p.
Autor:
Kinsella, Victoria1 (AUTHOR), Thorpe, Vicki2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Arts Education Policy Review. 2022, Vol. 123 Issue 4, p205-217. 13p. 1 Chart.
Autor:
Taylor, Rachel Charlotte
Publikováno v:
Oxford Review of Education, 2016 Dec 01. 42(6), 629-645.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26158446
Autor:
Kane, Thomas J., Staiger, Douglas O.
Publikováno v:
The Journal of Economic Perspectives, 2002 Oct 01. 16(4), 91-114.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3216916
Accountability measures in Oslo’s public schools. Standardising curriculum, pedagogy and inequality?
Autor:
Cecilie Rønning Haugen
Publikováno v:
Utbildning & Demokrati, Vol 30, Iss 2, Pp 29-57 (2021)
Decentralisation and political stability gave the conservative city council in the Norwegian capital the opportunity to implement stronger marketisation within the public school system. The “Conservative party school” combined school choice, per-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a67b23660d347df90b4e6fdc2c8f1a1