Zobrazeno 1 - 10
of 21 892
pro vyhledávání: '"ACCESS TO QUALITY EDUCATION"'
Autor:
Anold Nkata
Publikováno v:
ABUAD Journal of Engineering Research and Development, Vol 7, Iss 2 (2024)
The delivery of competency-based and equal access to quality education is the main goal of developing countries to end poverty by 2030. The entire plan has been impacted by an emergency outbreak of diseases such as COVID-19 which caused schools to us
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6088c2745ed410f97638990633dd627
Autor:
Karakhanyan, Susanna
Publikováno v:
Higher Education Evaluation and Development, 2024, Vol. 18, Issue 2, pp. 54-57.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HEED-12-2024-083
Autor:
Susanna Karakhanyan
Publikováno v:
Higher Education Evaluation and Development, Vol 18, Iss 2, Pp 54-57 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8cb9a95d0dc14f02b4eae3e5d6e16f3c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Molefi Matsieli, Stephen Mutula
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 8, p 819 (2024)
While the impact of the COVID-19 pandemic has affected both developing and developed countries, students from disadvantaged groups have suffered significantly. During the pandemic, these students not only struggled to access online education but also
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb409cc8ebf647a09ffe828f9076a7bb
Autor:
McDougall, Gay, author
Publikováno v:
The First United Nations Mandate on Minority Issues. 10:361-373
Autor:
Dow, Rachel1
Publikováno v:
UCLA Law Review. Dec2021, Vol. 68 Issue 4, p1130-1183. 54p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Obrazovanie i Nauka, Vol 21, Iss 7, Pp 69-89 (2019)
Introduction. Today, official international and State Russian documents require ensuring equal access to quality education for all citizens regardless of place of residence and social status. In this regard, it becomes relevant to determine the quali
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3e9e6e53e8b496dae9f611dbe347097