Zobrazeno 1 - 10
of 1 863
pro vyhledávání: '"ACADEMIC self-perception"'
Publikováno v:
Journal of Assessment & Research in Applied Counseling. 2024, Vol. 6 Issue 3, p133-144. 12p.
Publikováno v:
Journal of Men's Health, Vol 19, Iss 2, Pp 17-28 (2023)
In order to establish the relationship between the academic self-perception of university professors according to their gender, which takes into account the internal and external factors, such as technostress, the PMH scale (unidimensional Positive M
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06b19f34eb5a41ab8440fede1578baa7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dyson, L.L.1
Publikováno v:
Learning Disabilities Research & Practice (Wiley-Blackwell). Feb2003, Vol. 18 Issue 1, p1-9. 9p. 2 Charts.
Autor:
Stringer, Ronald W., Heath, Nancy
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2008 Jan 01. 31(2), 327-345.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20466704
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chevalier, Arnaud1,2,3 arnaud.chevalier@rhul.ac.uk, Gibbons, Steve2,3,4, Thorpe, Andy5, Snell, Martin5, Hoskins, Sherria6
Publikováno v:
Economics of Education Review. Dec2009, Vol. 28 Issue 6, p716-727. 12p.
Autor:
Sehar un Nisa Hassan, Fahad D. Algahtani, Rafat Zrieq, Badr K. Aldhmadi, Amira Atta, Rawan M. Obeidat, Adel Kadri
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 3, p 134 (2021)
This research study examines academic self-perceptions and course satisfaction among university students and associated factors during virtual classes. A cross-sectional online survey of (n = 328) undergraduate and postgraduate Saudi students who too
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f8af574b8bc4e32bc8ee7873350acee
Autor:
Fu, Rui1 (AUTHOR), Lee, Jinsol2 (AUTHOR), Chen, Xinyin2 (AUTHOR) xinyin@upenn.edu, Wang, Li3 (AUTHOR) liwang@pku.edu.cn
Publikováno v:
Child Development. Sep/Oct2020, Vol. 91 Issue 5, p1718-1732. 15p. 2 Diagrams, 3 Charts, 1 Graph.