Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"ABRAHAM, MAGID M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Van den Eynde, Vincent, Abdelmoemin, Wegdan R., Abraham, Magid M., Amsterdam, Jay D., Anderson, Ian M., Andrade, Chittaranjan, Baker, Glen B., Beekman, Aartjan T.F., Berk, Michael, Birkenhäger, Tom K., Blackwell, Barry B., Blier, Pierre, Blom, Marc B.J., Bodkin, Alexander J., Cattaneo, Carlo I., Dantz, Bezalel, Davidson, Jonathan, Dunlop, Boadie W., Estévez, Ryan F., Feinberg, Shalom S., Finberg, John P.M., Fochtmann, Laura J., Gotlib, David, Holt, Andrew, Insel, Thomas R., Larsen, Jens K., Mago, Rajnish, Menkes, David B., Meyer, Jonathan M., Nutt, David J., Parker, Gordon, Rego, Mark D., Richelson, Elliott, Ruhé, Henricus G., Sáiz-Ruiz, Jerónimo, Stahl, Stephen M., Steele, Thomas, Thase, Michael E., Ulrich, Sven, van Balkom, Anton J.L.M., Vieta, Eduard, Whyte, Ian, Young, Allan H., Gillman, Peter K.
Publikováno v:
CNS Spectrums; August 2023, Vol. 28 Issue: 4 p427-440, 14p
Autor:
Abraham, Magid M.1, Lodish, Leonard M.2
Publikováno v:
Harvard Business Review. May/Jun90, Vol. 68 Issue 3, p50-60. 6p.
Autor:
Abraham, Magid M., Lodish, Leonard M.
Publikováno v:
Marketing Science, 1987 Apr 01. 6(2), 101-123.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/183682
Autor:
Lodish, Leonard M., Abraham, Magid M., Livelsberger, Jeanne, Lubetkin, Beth, Richardson, Bruce, Stevens, Mary Ellen
Publikováno v:
Marketing Science, 1995 Jan 01. 14(3), G133-G140.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/184155
Autor:
Abraham, Magid M., Lodish, Leonard M.
Publikováno v:
Marketing Science, 1993 Jul 01. 12(3), 248-269.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/184023
Autor:
Lodish, Leonard M.1, Abraham, Magid M.1, Livelsberger, Jeanne1, Lubetkin, Beth1, Richardson, Bruce1, Stevens, Mary Ellen1
Publikováno v:
Marketing Science. 1995 Part 2 of 2, Vol. 14 Issue 3, pG133. 8p.
Autor:
PRAHALAD, C. K., HAMEL, GARY, DRUCKER, PETER F., KOTTER, JOHN P., HOPPER, MAX D., McCORMICK, JANICE, STONE, NAN, JENSEN, MICHAEL C., MURPHY, KEVIN J., NEVENS, T. MICHAEL, SUMME, GREGORY L., UTTAL, BRO, CUTTS, ROBERT L., FINKLEMAN, DAN, GOLAND, TONY, SAHLMAN, WILLIAM A., WARSH, DAVID, ABRAHAM, MAGID M., LODISH, LEONARD M., GELLERMAN, SAUL W.
Publikováno v:
Harvard Business Review; May/Jun90, Vol. 68 Issue 3, p177-184, 8p