Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"A.W. Beekman"'
Autor:
A.W. Beekman, A.A. Basson
Publikováno v:
Curationis, Vol 5, Iss 3, Pp 38-43 (1982)
Subject didactics, part of the discipline Education, is receiving renewed attention. It involves the study of how the educational process concerning a specific subject can be optimalised. Subject didactics in a nursing subject will bring together all
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/49e7f344b11443648c8f01bb8b80166f
Autor:
A.W. Beekman, S. Visser
Publikováno v:
Curationis, Vol 6, Iss 3, Pp 22-26 (1983)
Nursing management today is a very complex function and there appear to be shortcomings in the teaching of the subject to student nurses. The authors suggest that teachers should use the problem solving process, which stimulates critical thinking and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91ef83c5c7ea4b95a45ef41543bf5e6d
Autor:
A.W. Beekman
Publikováno v:
Curationis, Vol 5, Iss 2, Pp 9-10 (1982)
In recent studies and research there was some evidence that students felt that they are not treated as unique human beings with individuality, dignity and worthiness. Based on the literature this problem can be solved through accompaniment and a rela
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27ec22f6effa42ea948d95960e200f25
Autor:
S. Visser, A.W. Beekman
Publikováno v:
Curationis, Vol 6, Iss 3, Pp 22-26 (1983)
Nursing management today is a very complex function and there appear to be shortcomings in the teaching of the subject to student nurses. The authors suggest that teachers should use the problem solving process, which stimulates critical thinking and
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.