Zobrazeno 1 - 10
of 294
pro vyhledávání: '"A.T. Marshall"'
Autor:
KS Bagot, RL Tomko, A.T. Marshall, J. Hermann, K. Cummins, A. Ksinan, M. Kakalis, F. Breslin, KM Lisdahl, M. Mason, JN Redhead, LM Squeglia, WK Thompson, T. Wade, SF Tapert, BF Fuemmeler, FC Baker
Publikováno v:
Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 57, Iss , Pp 101150- (2022)
Adolescent screen usage is ubiquitous and influences development and behavior. Longitudinal screen usage data coupled with psychometrically valid constructs of problematic behaviors can provide insights into these relationships. We describe methods b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88fc1e7b49b44c2281da2e621090b639
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S.M. Aboelmagd, S.B. Low, J.G. Cahir, D. Loveday, A.T. Marshall, J. Teh, P. Vaughan, A. Grainger, A. MacGregor, A.P. Toms
AIM: To define and test the inter- and intra-rater reliability of a grading system for staging osteoarthritis (OA) of the ankle with magnetic resonance imaging (MRI) (Norwich Osteoarthritis of the Ankle MRI Score, NOAMS). MATERIALS AND METHODS: The M
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1fcb220ee3e6eb08c4a88095ef1bf693
https://ueaeprints.uea.ac.uk/id/eprint/92124/
https://ueaeprints.uea.ac.uk/id/eprint/92124/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.