Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"A.M. Hettinga"'
Autor:
Anneke J. A. H. van Vught, A.M. Hettinga, Eddie Denessen, Martin J. T. Gerhardus, Geert A. M. Bouwmans, Cornelis T. Postma, Geert van den Brink
Publikováno v:
Journal of Evaluation in Clinical Practice. 21:971-975
RATIONALE, AIMS AND OBJECTIVES: The physician assistant (PA) is trained to perform clinical tasks traditionally performed by medical doctors (MDs). Previous research showed no difference in the level of clinical skills of PAs compared with MDs in a s
Publikováno v:
Medical Education. 44:874-883
Medical Education 2010: 44: 874–883 Objectives Research on objective structured clinical examinations (OSCEs) is extensive. However, relatively little has been written on the development of case-specific checklists on history taking and physical ex
Publikováno v:
Medical Teacher, 37, 12, pp. 1072-1077
Medical Teacher, 37, 1072-1077
Medical Teacher, 37, 1072-1077
Item does not contain fulltext INTRODUCTION: An extended clinical examination (ECE) was administered to 85 final year medical students at the Radboud University Medical Centre in the Netherlands. The aim of the study was to determine the psychometric
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9cbca5de7544cb543ba25be5d9406e59
https://hdl.handle.net/2066/152664
https://hdl.handle.net/2066/152664
Publikováno v:
Tijdschrift voor Medisch Onderwijs, 28, 6, pp. 253-260
Tijdschrift voor Medisch Onderwijs, 28, 253-260
Tijdschrift voor Medisch Onderwijs, 28, 253-260
Contains fulltext : 160550.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) Inleiding: In deze studie staat de kwestie centraal of simulatiepatiënten, die getraind zijn in het spelen van de rol van patiënt tijdens examens maar niet medisch geschoold zijn
Publikováno v:
Tijdschrift voor Medisch Onderwijs. 30(5):237-245
Simulatiepatienten (SP) en gestandaardiseerde patienten (GP) worden in het medisch onderwijs veelvuldig ingezet voor communicatievaardigheidstrainingen en toetsing. In de literatuur blijken de twee termen vaak door elkaar gebruikt te worden. Op basis
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.