Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"A.M. Abirami"'
Publikováno v:
2023 7th International Conference on Trends in Electronics and Informatics (ICOEI).
The book offers a modern exploration of the intersection of technology and education. It examines the prospects of integrating different AI tools into higher education and explores the challenges, opportunities, and innovative solutions for the diffe
Autor:
A.M. Abirami, Jeyamala Chandrasekaran
Publikováno v:
Convergence of Blockchain Technology and E-Business ISBN: 9781003048107
Convergence of Blockchain Technology and E-Business
Convergence of Blockchain Technology and E-Business
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fd47b242ed1b2facb8d852299d18e8ca
https://doi.org/10.1201/9781003048107-7
https://doi.org/10.1201/9781003048107-7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2016 IEEE 4th International Conference on MOOCs, Innovation and Technology in Education (MITE).
Higher-order thinking, known as higher order thinking skills (HOTS), is a conception of education reorganization based on learning taxonomy. Skills involving analysis, evaluation and synthesis are considered to be of higher order, requiring diverse l
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.