Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"A.K. Mousa"'
Publikováno v:
Journal of the Egyptian Mathematical Society, Vol 24, Iss 2, Pp 286-294 (2016)
In this paper, we introduce and study the concepts of semicontinuous mappings, α–continuous mappings, semiopen mappings and α–open mappings in fuzzifying bitopological spaces. The characterizations of these mappings along with their relationshi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22b633b1caf943a798e0b15491c0c78f
Autor:
F.M. Zeyada, A.K. Mousa
Publikováno v:
Journal of the Egyptian Mathematical Society, Vol 22, Iss 3, Pp 484-488 (2014)
In 2000 [1], Zahran introduced the concept of regular open sets in fuzzifying topology. In 2004 [2], Sayed and Zahran, gave an example to illustrate that the statements: (1) ⊨A∈Rτ→A∈τ (Lemma 2.2 [1]); and (2) ⊨(A∈Rτ∧B∈Rτ)→A∩B
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e6c747b49da24a45b39d39af5926ec56
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.