Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"A.J. Visscher"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A.J. Visscher, R. Coe
Internationally there is an increasing trend to publish and feed back information to schools and teachers on their functioning. School improvement is often the central goal, though accountability and the promotion of parental/student school choice al
Publikováno v:
Studies in educational evaluation, 74:101184. Elsevier
Assessment for Learning (AfL) can increase student achievement. However, teachers find implementing AfL coherently difficult, as it requires complex professional competence. In this experimental study, we investigated the effect on student achievemen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fb360c32d7fa5f5e1d2ebc1e97ecb0f4
https://research.utwente.nl/en/publications/202a2ef7-9433-46e0-9260-162373415a3f
https://research.utwente.nl/en/publications/202a2ef7-9433-46e0-9260-162373415a3f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.