Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"A.F. Díaz-Cárdenas"'
Características de la producción científica de instituciones de Puebla indexada en la Web of Science
Autor:
Cynthia Apam-García, Hector Adrian Díaz-Furlong, A.F. Díaz-Cárdenas, Reyna Xoxocotzi-Aguilar, María del Rayo Sankey-García, José Jaime Vázquez-López, Alfonso Díaz-Furlong
Publikováno v:
Investigación Bibliotecológica: Archivonomía, Bibliotecología e Información, Vol 31, Iss especial, Pp 43-77 (2017)
En este artículo describimos el ámbito de la investigación en el estado de Puebla, México, cuyos resultados han sido publicados en revistas indizadas en la Web of Science (WoS). El corpus examinado fue recopilado mediante el procedimiento de bús
Autor:
Alfonso Díaz-Furlong, Hector Adrian Díaz-Furlong, Gemma Zago-Portillo, M. Rayo Sankey-García, A.F. Díaz-Cárdenas
The number and its basic operations can be conceptualised within a general system of relations. Children need to construct a system of numbers within which they can add, subtract, multiply and divide any rational number. Products and quotients can be
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::937a7cae05283033ed6c1185b91f780e
http://funes.uniandes.edu.co/25442/
http://funes.uniandes.edu.co/25442/
Publikováno v:
International Education Studies. 9:151
Although there is a growing consensus that, in reading acquisition, it is essential to provide children with learning activities that promote the development of reading cognitive schemes, particularly intra-syllabic related patterns, there is no agre
Publikováno v:
Archives of biochemistry and biophysics. 473(1)
Protein kinase C (PKC)-induced phosphorylation and G protein-mediated inhibition of Ca V 2.2 N-type Ca 2+ channels counteract exerting opposing modulatory responses at the channel level. At present, the most striking question remaining is whether pro
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.