Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"A.E. van Asselt-Goverts"'
Publikováno v:
Journal of Social Intervention: Theory and Practice, Vol 28, Iss 1, Pp 20-38 (2019)
Journal of Social Intervention : Theory and Practice, 28, 20-38
Journal of Social Intervention : Theory and Practice, 28, 20-38
Steeds vaker wordt in onderzoek naar mensen met een verstandelijke beperking (VB), samengewerkt met mensen die zelf een dergelijke beperking hebben. De auteurs van deze bijdrage hebben samen met mensen met een VB een interventie ontwikkeld die zich r
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, 31, 2, pp. e229-e243
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, 31(2), e229-e243. Wiley-Blackwell
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, 31, e229-e243
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, 31(2), e229-e243. Wiley-Blackwell
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, 31, e229-e243
Contains fulltext : 183274.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) Background: Little is known about the effectiveness of interventions aimed at enhancing the social networks of people with intellectual disabilities. This study explores the resu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b319088d846a805ad4809862ea3c79cc
https://hdl.handle.net/2066/183274
https://hdl.handle.net/2066/183274
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. 59:450-461
Background A supportive social network is crucial for facilitating social inclusion, which can, in turn, contribute to the quality of life (QOL) for people with intellectual disabilities (ID). In this study, we investigate how people with mild ID per
Publikováno v:
Journal of Community & Applied Social Psychology. 24:111-124
A supportive social network is crucial for facilitating social inclusion. The social networks of people with intellectual disabilities (ID) are often small and typically include very little contact with friends and acquaintances who do not have ID. P
Autor:
Alexander H. C. Hendriks, K.M. Wegman, A.E. van Asselt-Goverts, Petri J. C. M. Embregts, Jan-Pieter Teunisse
Publikováno v:
Journal of Autism and Developmental Disorders, 1191-1203
STARTPAGE=1191;ENDPAGE=1203;ISSN=0162-3257;TITLE=Journal of Autism and Developmental Disorders
Journal of Autism and Developmental Disorders
Journal of Autism and Developmental Disorders, 45, 1191-1203
Journal of Autism and Developmental Disorders, 45(5), 1191-1203. SPRINGER/PLENUM PUBLISHERS
Journal of Autism and Developmental Disorders, 45, 5, pp. 1191-1203
STARTPAGE=1191;ENDPAGE=1203;ISSN=0162-3257;TITLE=Journal of Autism and Developmental Disorders
Journal of Autism and Developmental Disorders
Journal of Autism and Developmental Disorders, 45, 1191-1203
Journal of Autism and Developmental Disorders, 45(5), 1191-1203. SPRINGER/PLENUM PUBLISHERS
Journal of Autism and Developmental Disorders, 45, 5, pp. 1191-1203
Contains fulltext : 155052.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) The aim of this study was to determine the similarities and differences in social network characteristics, satisfaction and wishes with respect to the social network between people
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::acbca49f364b958b60ab2aa676a752aa
http://hdl.handle.net/20.500.12470/695
http://hdl.handle.net/20.500.12470/695
Publikováno v:
Research in Developmental Disabilities, 34(4), 1280-1288. Elsevier Inc.
Research in Developmental Disabilities, 34, 1280-1288
Research in Developmental Disabilities, 34, 4, pp. 1280-1288
Research in Developmental Disabilities, 34, 1280-1288
Research in Developmental Disabilities, 34, 4, pp. 1280-1288
In the research on people with intellectual disabilities and their social networks, the functional characteristics of their networks have been examined less often than the structural characteristics. Research on the structural characteristics of thei
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.