Zobrazeno 1 - 10
of 1 384
pro vyhledávání: '"A. Tugi"'
Autor:
Aruvee, Merilin
Publikováno v:
Eesti Rakenduslingvistika Ühingu aastaraamat / Estonian Papers in Applied Linguistics. (17):5-27
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1038474
Autor:
Merilin Aruvee
Publikováno v:
Eesti Rakenduslingvistika Ühingu Aastaraamat, Vol 17, Pp 5-27 (2021)
Eestis on veel vähe juurdunud ainekirjaoskus kui ainealaste tekstide eripärast lähtuv lugemine-kirjutamine. Ainekirjaoskus on viis, kuidas ainepädevust ja üldist kirjaoskuse taset ning keeleteadlikkust lõimitult arendada. Üldisele lugemisele j
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88a7058b0469475d98ae654075b426fc
Publikováno v:
In Clinical Breast Cancer November 2017 17(7):572-577
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Estonian Journal of Education / Eesti Haridusteaduste Ajakiri. 2015, Vol. 3 Issue 1, p148-172. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Eesti Haridusteaduste Ajakiri, Vol 3, Iss 1, Pp 148-172 (2015)
Artikli eesmärk on vaadelda, kuidas õpetajad tajuvad koostöise koolikultuuri aspekte esimesel ja viiendal tööaastal. Pikiuuringu raames täitsid Eesti esimese kutseaasta programmi läbinud õpetajad ankeedi kahel korral: esmalt siis, kui nad tö
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2858663e980459496a6a382b6429245
Autor:
Burm, Kaidy
https://www.ester.ee/record=b5508063*est
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1018::0487ed68c76bd5b67bd0abadbf380c44
http://hdl.handle.net/10062/82897
http://hdl.handle.net/10062/82897
Autor:
Korsak, Jelena
https://www.ester.ee/record=b5518387
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1018::a6c83c6ecc90a0f35a5469659847845a
http://hdl.handle.net/10062/84237
http://hdl.handle.net/10062/84237