Zobrazeno 1 - 10
of 621
pro vyhledávání: '"A. Rennane"'
Publikováno v:
Revue des Énergies Renouvelables, Pp 229 – 234-229 – 234 (2024)
This work presents an economical IoT weather station with energy-efficient capabilities. It offers a multi-sensor platform, with balanced functionality and power optimization that ensures an extended- wireless range. The developed system features div
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6dcea212336545b7957223ede0389c1f
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 1-9 (2023)
Abstract This paper investigates to what extent there is a ‘traditional’ career among individuals with a Ph.D. in a science, technology, engineering, or math (STEM) discipline. We use longitudinal data that follows the first 7–9 years of post-c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a5d306f6362240e7901f2f5d73ebe123
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rennane, Stephanie1 (AUTHOR) srennane@rand.org, Acheson-Field, Hannah2 (AUTHOR), Edwards, Kathryn A.1 (AUTHOR), Gahlon, Grace3 (AUTHOR), Zaber, Melanie A.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 6/8/2022, Vol. 17 Issue 6, p1-15. 15p.
Publikováno v:
In Sensors and Actuators: A. Physical 1 November 2021 331
Publikováno v:
Iranian Journal of Chemistry & Chemical Engineering, Vol 40, Iss 3, Pp 945-954 (2021)
This study aims to estimate the solute transport parameters in saturated porous media using a hybrid algorithm. In this study, the Physical Non-Equilibrium (PNE) model was used to describe the transport of solutes in porous media. A numerical solutio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/670320b9556f4c25be92d411de09734c
Publikováno v:
NBER Working Papers; Dec2023, Issue 31923-31991, p1-67, 67p
Autor:
Rennane, Stephanie
Publikováno v:
In Journal of Health Economics January 2020 69
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 17, Iss 6 (2022)
This paper examines gender variation in departures from the tenure-track science, technology, engineering, and math (STEM) academic career pathway to non-tenure-track academic careers. We integrate multiple data sources including the Survey of Earned
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7b9dec91ce04d628e8ad31cc3e8f882