Zobrazeno 1 - 10
of 20 964
pro vyhledávání: '"A. Radman"'
Autor:
Gonzalo Alonso-Bastarreche
Publikováno v:
Pensamiento. Revista de Investigación e Información Filosófica, Vol 77, Iss Extra 295, Pp 597-601 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5361571c840a438b9781137c2ffb3cb0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pendergast, William1 (AUTHOR) wpenderg@calpoly.edu, Frayne, Colette1 (AUTHOR), Kelley, Patricia2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Teaching in International Business. Oct-Dec2009, Vol. 20 Issue 4, p330-350. 21p.
Publikováno v:
Cells, Vol 10, Iss 4, p 954 (2021)
Oxidative proteome damage has been implicated as a major contributor to cell death and aging. Protein damage and aging has been a particular theme of the recent research of Miroslav Radman. However, the study of how cellular proteins are damaged by o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4f24d79d15d43488a7e3931f73acc61
Autor:
James E. Haber
Publikováno v:
Cells, Vol 10, Iss 4, p 945 (2021)
Miroslav Radman’s far-sighted ideas have penetrated many aspects of our study of the repair of broken eukaryotic chromosomes. For over 35 years my lab has studied different aspects of the repair of chromosomal breaks in the budding yeast, Saccharom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ace1b39a29894dbc840e31cbadae3a2c
Autor:
Radman, B.1 barbara.mikovic1@hotmail.com, Nola, I. A.2 iskra.nola@snz.hr
Publikováno v:
Sigurnost. 2024, Vol. 66 Issue 3, p269-276. 8p.
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 14, Iss 1, Pp 1-24 (2024)
Abstract Artificial intelligence (AI) and Intelligent Computer-Assisted Language Assessment (ICALA) are transforming the educational landscape by radically changing how lessons are taught and students are evaluated. As the masterminds behind the curr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/63a9c66361de4ab38e082e7e531edcf8
Autor:
Bagatin, Freja1 (AUTHOR) frejabarisic@yahoo.com, Radman, Ivana1 (AUTHOR), Ranđelović, Karla1 (AUTHOR), Petric Vicković, Ivanka1 (AUTHOR) ipetricvickovic@gmail.com, Lacmanović Lončar, Valentina1 (AUTHOR), Iveković, Renata1 (AUTHOR), Vatavuk, Zoran1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Diagnostics (2075-4418). Oct2024, Vol. 14 Issue 20, p2267. 10p.