Zobrazeno 1 - 10
of 220
pro vyhledávání: '"A. Nurenberg"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nurenberg, David
Publikováno v:
English Education, 2016 Oct 01. 49(1), 63-98.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26492611
Autor:
Geverson Ferreira, Lourdes Marcondes de Castro Gerber, Olívia Marcela Rudnick Hummelgen, Pedro Cristiano Becker, Vânia Souza, Karina Nurenberg Reis
Publikováno v:
Bem-estar e qualidade de vida: prevenção, intervenção e inovações ISBN: 9786553791374
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1b815784fb75417dd3c14943ab21368f
https://doi.org/10.47573/aya.5379.2.138.14
https://doi.org/10.47573/aya.5379.2.138.14
Autor:
Nurenberg, David
Publikováno v:
American Secondary Education, 2014 Jul 01. 42(3), 5-17.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43694930
Autor:
Cordova, David, Bauermeister, Jose A, Fessler, Kathryn, Delva, Jorge, Nelson, Annabelle, Nurenberg, Rachel, Mendoza Lua, Frania, Alers-Rojas, Francheska, Salas-Wright, Christopher P
Publikováno v:
JMIR mHealth and uHealth, Vol 3, Iss 4, p e106 (2015)
BackgroundDespite ongoing prevention efforts, HIV and other sexually transmitted infections (HIV/STIs) and drug use remain public health concerns. Urban adolescents, many of whom are underserved and racial minorities, are disproportionately affected.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29d74b7b608d45d6937e2d08f0400324
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
David Nurenberg, Liana Tuller
Publikováno v:
International Journal of Education, Culture and Society. 7:52
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Qualitative Health Research. 27:1870-1881
This grounded theory study examined how the certified nursing assistant (CNA) understands and responds to bullying in the workplace. Constant comparative analysis was used to analyze data from in-depth telephone interviews with CNAs ( N = 22) who exp
Autor:
Nurenberg, David1 dnurenbe@lesley.edu
Publikováno v:
High School Journal. Winter2016, Vol. 99 Issue 2, p113-121. 9p.