Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"A. Nilsson-Ek"'
Autor:
Linderholm, B.K., Valachis, A., Flote, V. Gordon, Poortmans, P., Person, O. Kaidar, Niligal-Yam, E., O'Reilly, S., Duane, F., Marinko, T., Ekholm, M., Andersson, A., Bergqvist, J., Foukakis, T., Kadum, M., Kulbacka-Ortiz, K., Nilsson-Ek, A., Visani, L., Lundstedt, D., Meattini, I.
Publikováno v:
In ESMO Open May 2023 8(1) Supplement 4
Autor:
B.K. Linderholm, A. Valachis, V. Gordon Flote, P. Poortmans, O. Kaidar Person, E. Niligal-Yam, S. O'Reilly, F. Duane, T. Marinko, M. Ekholm, A. Andersson, J. Bergqvist, T. Foukakis, M. Kadum, K. Kulbacka-Ortiz, A. Nilsson-Ek, L. Visani, D. Lundstedt, I. Meattini
Publikováno v:
ESMO Open. 8:101447
Autor:
Annika Strandell, Barbro Linderholm, Astrid Nilsson Ek, Susanna M. Wallerstedt, Roger Olofsson Bagge, Anikó Kovács
Publikováno v:
European Journal of Clinical Pharmacology
Purpose To assess the evidence for decision making, at the health care and the patient levels, regarding the use of gene expression assays to inform chemotherapy decisions in breast cancer patients with intermediate clinical risk of recurrence. Metho
Autor:
Wibell-Kähr, Gustav, Nilsson Ek, Filip
The purpose of this paper is to investigate several potential indicators of successful academic writing and their connection to assignment grades as a possible path toward better teaching of academic writing at the upper secondary level in Sweden. Th
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-52548
Autor:
Wibell-Kähr, Gustav, Nilsson Ek, Filip
The purpose of this paper is to investigate several potential indicators of successful academic writing and their connection to assignment grades as a possible path toward better teaching of academic writing at the upper secondary level in Sweden. Th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::e1a5d3ee0e0cc9f1f3482ebbda0e05bf
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-52548
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-52548
Autor:
Wibell-Kähr, Gustav, Nilsson Ek, Filip
This study investigates the potential benefits of reading strategy instruction in the English classroom in an L2 learner context. We examined the effects of reading strategy instruction on reading comprehension for L2 learners and investigated howrea
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-40266
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.