Zobrazeno 1 - 10
of 17 711
pro vyhledávání: '"A. Loxley"'
Autor:
Peter Machan
Having become'locked down'to within a few miles of his Sheffield home, the author Peter Machan spent a solitary year exploring the nearby Loxley Valley and discovered the surprising'Cabinet of Curiosities'of diverse landscapes, historical characters,
Autor:
Serieux, John (AUTHOR) John.Serieux@umanitoba.ca, Chernomas, Robert (AUTHOR) Robert.Chernomas@umanitoba.ca, Hudson, Ian (AUTHOR) ian.hudson@umanitoba.ca
Publikováno v:
Development & Change. Jul2021, Vol. 52 Issue 4, p965-987. 23p. 1 Chart.
Publikováno v:
Large-scale Assessments in Education, Vol 10, Iss 1, Pp 1-28 (2022)
Abstract Background We examine the sensitivity of the Heyneman-Loxley Effect to the influence of an error-prone family background measure in 15 education systems from Southern and Eastern Africa. Our aim is to revisit a claim by Abby Riddell from the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27a9069b026e49e6ad1b48833b6ee60a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Loxley, Peter N.
Reinforcement learning solves optimal control and sequential decision problems widely found in control systems engineering, robotics, and artificial intelligence. This work investigates optimal control over a sequence of natural images. The problem i
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.08893
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bray, Alan
Publikováno v:
History Workshop Journal, 1998 Apr 01(45), 301-303.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4289569
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Allier-Gagneur, ZC, Gruijters, RJ
Publikováno v:
Compare: A Journal of Comparative and International Education. 53:654-673
Data from sub-Saharan Africa show that many students leave school without the skills they need to thrive. To address this issue, it is important to understand what factors influence learning. Heyneman and Loxley (1983) observed that, in low-income co