Zobrazeno 1 - 10
of 706
pro vyhledávání: '"A. Leistra"'
Autor:
Linda M. Uzan, Michelle Brust, Joyce M. Molenaar, Eva Leistra, Klarke Boor, Jessica C. Kiefte-de Jong
Publikováno v:
BMC Pregnancy and Childbirth, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background Pregnancy is often associated with a change in health behaviors, leading some to suggest that pregnancy could be a teachable moment for lifestyle change. However, the prevalence and underlying mechanism of this phenomenon is not w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb3db885c4fb483f9aa2076d7f6b57a1
Autor:
Visser, M., Sealy, M.J., Leistra, E., Naumann, E., De van der Schueren, M.A.E., Jager-Wittenaar, H.
Publikováno v:
In Clinical Nutrition February 2024 43(2):446-452
Autor:
Alejandra Matsuri Rojano-Nisimura, Trevor R. Simmons, Abigail N. Leistra, Mia K. Mihailovic, Ryan Buchser, Alyssa M. Ekdahl, Isabella Joseph, Nicholas C. Curtis, Lydia M. Contreras
Publikováno v:
Frontiers in Molecular Biosciences, Vol 10 (2023)
Post-transcriptional regulation, by small RNAs (sRNAs) as well as the global Carbon Storage Regulator A (CsrA) protein, play critical roles in bacterial metabolic control and stress responses. The CsrA protein affects selective sRNA-mRNA networks, in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f4a81de5c79e4ef7ba13bd3d7ef2b000
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lucassen, Claudia J., Groen, Jesse V., Aziz, M. Hosein, Bastiaannet, Esther, Bonsing, Bert A., Leistra, Eva, Shahbazi Feshtali, Shirin, Vahrmeijer, Alexander L., Droop, Anneke, Mieog, J. Sven D.
Publikováno v:
In HPB October 2022 24(10):1679-1687
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Some online advertising offers pay only when an ad elicits a response. Randomness and uncertainty about response rates make showing those ads a risky investment for online publishers. Like financial investors, publishers can use portfolio allocation
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1506.02013
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.