Zobrazeno 1 - 10
of 3 599
pro vyhledávání: '"A. Kuzi"'
Publikováno v:
Indian Journal of Animal Sciences, Vol 93, Iss 6 (2023)
Comparative performance of Kuzi ducks and its two crossbreds with Khaki Campbell, viz. Kuzi × Khaki Campbell (DK) and Khaki Campbell × Kuzi (KD) were carried out in respect to various production, egg weight, age at different production level and eg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5960252f1f7445f0bfb20842222bffbd
Publikováno v:
Indian Journal of Animal Sciences, Vol 93, Iss 5 (2023)
To develop a suitable duck variety for egg type, one pilot study was undertaken to know the cross performance of Kuzi ducks with exotic duck breeds available in India. In the present study, comparative performance of Kuzi ducks and its two crosses wi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d07f93d1b344ffca609d98b8f084c8f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Indian Journal of Animal Sciences, Vol 92, Iss 2 (2022)
In the present investigation, the Kuzi ducks of Odisha were studied with respect to different phenotypic traits and genetic parameters measured for Juvenile traits from 1,718 ducklings hatched in three hatches using 40 sires and 160 dams reared under
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ae21d3d403c4d38b8da810738601e55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuzi, Saar, Malmasi, Shervin
Publikováno v:
In ACM SIGIR Forum, vol. 58, no. 1, pp. 1-10. New York, NY, USA: ACM, 2024
Consumers on a shopping mission often leverage both product search and information seeking systems, such as web search engines and Question Answering (QA) systems, in an iterative process to improve their understanding of available products and reach
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.09653
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.