Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"A. Kocane"'
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S393-S393 (2023)
Introduction Screening instruments can be crucial in child and adolescent mental healthcare practice by allowing to triage the patient flow in a limited resource setting and help in clinical decision making. However, for a screening procedure to work
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd29496d824e4c5bb41e8823756d027b
Autor:
A. Kocane, N. Bezborodovs
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 64, Pp S230-S230 (2021)
Introduction The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ) is one of the most widely used screening instruments in child and adolescent psychiatry. Studies have shown that the parent is a better informant than the adolescent, both for externalis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f85be86bbbb44f8a289d69cf3abcf03
Autor:
Agnis Saulitis, Evelina Kocane, Julija Dolgopolova, Ritvars Kalnins, Kaspars Auslands, Kristaps Rancans, Egils Valeinis, Andrejs Millers
Publikováno v:
Medicina, Vol 60, Iss 4, p 540 (2024)
Background and Objectives: In recent years, electronic scooters (e-scooters) have gained popularity, whether for private use or as a publicly available transportation method. With the introduction of these vehicles, reports of e-scooter-related accid
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fd27b4dbea94752bde049bfd8961fdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.