Zobrazeno 1 - 10
of 131
pro vyhledávání: '"A. Kellier"'
Publikováno v:
Language Development Research, Vol 4, Iss 1 (2024)
Color word learning is an important case study for the relationship between language and perception. While English color word learning is well-documented, there is relatively limited evidence on the developmental trajectory for color words, especiall
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3087eeca045245728c09065f16630b5e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kellier-Steele, Nicole, Casso, Deborah, Anderson, Amanda, Oliveria, Susan A., Motsko, Stephen
Publikováno v:
In Bone July 2022 160
Publikováno v:
Language Development Research, Vol 3, Iss 1 (2023)
Pragmatic reasoning – the ability to infer the intended meaning of an utterance in context – is one of the core aspects of language comprehension. Yet classic linguistic accounts of pragmatics may not apply as consistently in non-WEIRD (western,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a057010b80b47cdbec41e64ab5cc181
Publikováno v:
JBMR Plus, Vol 6, Iss 9, Pp n/a-n/a (2022)
ABSTRACT The phase 3 trials of the bone anabolic drug teriparatide were prematurely terminated because of a preclinical finding of osteosarcoma in rats treated with high doses of teriparatide for near lifetime. Even so, results from these and subsequ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9614d4c93b14cc28d3709be49798dfe
Autor:
Danielle J. Kellier, Blanca Marquez de Prado, Dana Haagen, Philip Grabner, Nichelle Raj, Lara Lechtenberg, Gerardo Velasquez, Jesse Y. Hsu, John T. Farrar, Andrew D. Hershey, Christina L. Szperka
Publikováno v:
Headache: The Journal of Head and Face Pain. 63:634-641
Autor:
Benjamin Edward deMayo, Caroline Frances Rowland, Christina Bergmann, Cielke Hendriks, Danielle Kellier, Michael C Frank, Mika Braginsky, Virginia Marchman
Publikováno v:
Language Development Research, Vol 1, Iss 1 (2021)
Understanding the mechanisms that drive variation in children’s language acquisition requires large, population-representative datasets of children’s word learning across development. Parent report measures such as the MacArthur-Bates Communicati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6c2a2722ceb4dd49c4e645e72c6a34e
Autor:
Kellier, Danielle J1,2 (AUTHOR), Marquez de Prado, Blanca2 (AUTHOR), Haagen, Dana2 (AUTHOR), Grabner, Philip3 (AUTHOR), Raj, Nichelle R2 (AUTHOR), Lechtenberg, Lara2 (AUTHOR), Velasquez, Gerardo2 (AUTHOR), Hsu, Jesse Y1 (AUTHOR), Farrar, John T1 (AUTHOR), Hershey, Andrew D4,5 (AUTHOR), Szperka, Christina L1,2 (AUTHOR) szperka@chop.edu
Publikováno v:
Cephalalgia. Sep2022, Vol. 42 Issue 10, p1013-1021. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.