Zobrazeno 1 - 10
of 1 925
pro vyhledávání: '"A. K. Forrester"'
Autor:
Kirby, Michael
Publikováno v:
In Australasian Emergency Nursing Journal 2010 13(3):97-99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nithya Cherukuru, Argyro Athanasiadi, Rachel LeMalefant, Charles Robinson, David Mancini, Anique K. Forrester, David Glovinsky
Publikováno v:
Journal of the Academy of Consultation-Liaison Psychiatry. 63:S204-S205
Publikováno v:
New Microbes and New Infections, Vol 8, Iss C, Pp 148-149 (2015)
Formerly known as Nantucket fever, babesiosis is increasing in incidence across the Northeastern United States. Because of its emerging health risk globally, it is important to be aware of its various presenting manifestations. We present the case of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f1be818f0da4a389aced81aecb966ee
Publikováno v:
B60. BACTERIAL AND VIRAL INFECTION CASES.
Publikováno v:
B23. LUNG TRANSPLANTATION II.
Publikováno v:
Mineral Processing and Extractive Metallurgy. 126:157-166
A method to determine optimum heap leach height has resulted from design work for a uranium heap leach project on the Macusani Plateau in south-eastern Peru. An analysis of the optimum heap height estimate details its sensitivity to the constituent v
Publikováno v:
Mineral Processing and Extractive Metallurgy. 126:146-156
A method to determine optimum heap leach height has resulted from design work for a uranium heap leach project on the Macusani Plateau in south-eastern Peru. The on-off/racetrack heap leach process, the base case design parameters and the relevant co
Publikováno v:
Psychology in the Schools. 52:284-297
Teachers' psychological wellbeing is important for teachers and students, but is highly stressful, particularly in special education. We examined the role of experiential avoidance (EA) in the wellbeing of 529 middle and elementary school teachers. E