Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"A. Hastings-Truelove"'
Autor:
N. Dalgarno, J. Turnnidge, N. Cofie, R. van Wylick, J. Mulder, F. Kirby, A. Hastings-Truelove, L. Graves
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract Background Pain and addiction are one of the most common reasons for adults to seek health care, yet educational programs focused on pain are often underrepresented in medical school curricula. In January 2021, the Association of Faculties o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d9614e38e1d4a2ba3cba1fe42d75f16
Autor:
Lisa Graves, Nancy Dalgarno, Rob Van Hoorn, Amber Hastings-Truelove, Jeanne Mulder, Klodiana Kolomitro, Fran Kirby, Richard van Wylick
Publikováno v:
Canadian Medical Education Journal (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d59aabbe7a4040e9b1e9de8c2dd1efe4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xie, Jiale, Stockley, Denise, Hastings Truelove, Amber, Marlin, Susan, Zand, Rachel, Payne, Jennifer, Miller, Miranda, Soleas, Eleftherios
Publikováno v:
Research Ethics; Jul2024, Vol. 20 Issue 3, p613-631, 19p
Autor:
Klodiana Kolomitro, Lisa Graves, Fran Kirby, Jennifer Turnnidge, Amber Hastings Truelove, Nancy Dalgarno, Richard van Wylick, Denise Stockley, Jeanne Mulder
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Curricular Development, Vol 9 (2022)
BACKGROUND: The burgeoning use of opioids and the lack of attention to the safe prescribing, storage, and disposal of these drugs remains a societal concern. Education plays a critical role in providing a comprehensive response to this crisis by clos
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7da6d011828d4235b009719989691a8a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Canadian Medical Education Journal, Vol 11, Iss 5 (2020)
Background: Residency training programs in Canada are undergoing a mandated transition to competency-based medical education (CBME). There is limited literature regarding resident perspectives on CBME. As upper year residents act as mentors and asses
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/899cedaf946e42eaa64bc558ff0dac3f
Autor:
Amber Hastings-Truelove, Setareh Ghahari, Angela Coderre-Ball, Dorothy Kessler, Jennifer Turnnidge, Britney Lester, Mohammad Auais, Nancy Dalgarno, Vincent DePaul, Catherine Donnelly, Marcia Finlayson, Diana Hopkins-Rosseel, Klodiana Kolomitro, Kathleen Norman, Trisha L. Lawson, Denise Stockley, Richard Van Wylick, Kevin Woo
Publikováno v:
Journal of Gerontology and Geriatrics. 70:1-10
Publikováno v:
Advances in Skin & Wound Care. 36:64-66
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.