Zobrazeno 1 - 10
of 693
pro vyhledávání: '"A. Grisebach"'
Autor:
McCarthy, Seth F., Bornath, Derek P.D., Grisebach, Daniel, Tucker, Jessica A.L., Jarosz, Claudia, Ormond, Sion C., Medeiros, Philip J., Hazell, Tom J.
Publikováno v:
In Appetite 1 May 2024 196
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hess, Thomas1 thess@lmu.de, Grisebach, Rolf2 rolf.grisebach@stella-partner.com
Publikováno v:
IM + io. Dec2023, Issue 4, p38-41. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abigail A. Broad, Derek P.D. Bornath, Tom J. Hazell, Jennifer Robertson-Wilson, Seth F McCarthy, Daniel Grisebach, Pamela J. Bryden
Publikováno v:
Research quarterly for exercise and sport.
Classroom physical activity breaks (CAB) are beneficial for increasing children's physical activity (PA) levels as well as the amount of time spent being on-task within the classroom. Purpose: To examine the effect of CAB at different times within th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Derek P.D. Bornath, Seth F. McCarthy, Daniel Grisebach, Jessica A.L. Tucker, Claudia Jarosz, Tom J. Hazell
Publikováno v:
Medicine & Science in Sports & Exercise. 54:581-581
Autor:
Grisebach, Lucius
Publikováno v:
Zeitschrift für Kunstgeschichte, 1976 Jan 01. 39(2/3), 209-220.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1481934
Autor:
Brendon J. Gurd, Seth F McCarthy, Kyle T Schulhauser, Daniel Grisebach, Jacob T. Bonafiglia, Hashim Islam, Tom J. Hazell, Greg L. McKie, Curtis Todd, Logan K Townsend
Publikováno v:
Journal of sports sciences. 39(10)
We compared the incidence of response between a traditional sprint interval training (SIT) protocol (30:240: 4-6 x 30-s, 240-s recovery) and 2 modified SIT protocols (15:120: 8-12 x 15-s, 120-s recovery; 5:40: 24-36 x 5-s, 40-s recovery) over 4 weeks