Zobrazeno 1 - 10
of 257
pro vyhledávání: '"A. Gharanjik"'
An Investigation of the Importance of Designing a Family Education Curriculum for Elementary Schools
Publikováno v:
خانواده و پژوهش, Vol 19, Iss 1, Pp 25-40 (2022)
This study sought to examine the importance of designing a family education curriculum for elementary schools. This qualitative research was carried out through conventional content analysis method. The research sample included 20 experts in curricul
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2a0b3b75949454b881acf8674329003
Autor:
Haddadi, Kaveh, Ahmadi, Mohammad, Feizzadeh Kerigh, Behzad, Moosazadeh, Mahmood, Godazandeh, Farnaz, Shafizad, Misagh, Kargar-Soleimanabad, Saeed, Gharanjik, Basir, Ehteshami, Saeed
Publikováno v:
In International Journal of Surgery Open December 2023 61
Autor:
Ebrahimi, Amin, Aghbabayi, Mahnaz, Rashidi-Monfared, Sajad, Falahi Charkhabi, Nargues, Gharanjik, Shahrokh, Ahmadi, Nima
Publikováno v:
In Industrial Crops & Products 1 November 2023 203
Autor:
Ebrahimi, Amin1 (AUTHOR) Aminebrahimi@shahroodut.ac.ir, Gharanjik, Shahrokh2 (AUTHOR) Gharanjik@shahroodut.ac.ir, Azadvari, Elham3 (AUTHOR), Rashidi-Monfared, Sajad4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Plant Methods. 3/16/2024, Vol. 20 Issue 1, p1-25. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Theory and Practice of Second Language Acquisition. 2(8):1-19
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1061623
Autor:
Gharanjig, Hamid, Gharanjig, Kamaladin, Sarli, Mohammad Amin, Ozguney, Arif Taner, Jalili, Mojtaba, Gharanjik, Aylin, Jahankaran, Shima
Publikováno v:
In Journal of Molecular Liquids 15 March 2022 350
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Theory and Practice of Second Language Acquisition, Vol 8, Iss 2 (2022)
Making mistakes is a natural part of learning process requiring correction; accordingly, corrective feedback is indispensable. On this ground, the present study compared the effects of mobile-mediated explicit and implicit corrective feedback on Iran
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ae32cf590924dafa3b0943543eda27c