Zobrazeno 1 - 10
of 15 851
pro vyhledávání: '"A. Gacha"'
Autor:
Jianqing Wu1 jianqing.wu@csulb.edu, Singh, Deepti1 deepti.singh@csulb.edu
Publikováno v:
Journal of Electronic Commerce Research. Nov2023, Vol. 24 Issue 4, p320-337. 18p.
Autor:
Lakić, Nikola1 (AUTHOR), Bernik, Andrija2 (AUTHOR) abernik@unin.hr, Čep, Andrej3 (AUTHOR) andrej.cep0@gmail.com
Publikováno v:
Information (2078-2489). Jul2023, Vol. 14 Issue 7, p399. 19p.
Autor:
LINARES PEDRERO, AGUSTÍN1
Publikováno v:
Visual Review. 2023, Vol. 15 Issue 2, p1-14. 14p.
Publikováno v:
Computers in Human Behavior Reports, Vol 14, Iss , Pp 100405- (2024)
Mobile gacha games, featuring chance-based virtual item collections and lottery-like mechanics, have become immensely popular among global youth. Therefore, many game developers are developing new gacha games or implementing gacha mechanics into exis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e9897f7f05114d0ba2c9c660a065a456
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gan, Tan
I study the optimal pricing process for selling a unit good to a buyer with prospect theory preferences. In the presence of probability weighting, the buyer is dynamically inconsistent and can be either sophisticated or naive about her own inconsiste
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2208.03602
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.