Zobrazeno 1 - 10
of 798
pro vyhledávání: '"A. Förschler"'
Autor:
Foerschler, Josh
Publikováno v:
The Military Engineer, 2023 Nov 01. 115(748), 60-61.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48774152
Publikováno v:
The European Zoological Journal, Vol 89, Iss 1, Pp 346-370 (2022)
The species of the genus Ramazzottius (Ramazzottiidae, Eutardigrada) are among the most common and widespread tardigrade species in the world. Most of the 28 Ramazzottius species have been described only with morphological characters which were most
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b95bff7569ad4dadb3804227d8cc743b
Autor:
Fabian Anger, Marc I. Förschler
Publikováno v:
Journal of Field Ornithology, Vol 94, Iss 4, p 3 (2023)
Low intensity grazing is an increasingly used tool in conservation. It creates beneficial conditions for biodiversity by shaping structural diverse habitats. An important resource provided by grazing are dung pats because many species are associated
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5788533355e74acd90201885d1a43494
Autor:
Müller, M1 (AUTHOR), Förschler, S2 (AUTHOR), Wehrmann, T3 (AUTHOR), Marini, F4 (AUTHOR), Gockel, I5 (AUTHOR), Eckardt, A J3 (AUTHOR) alexander.eckardt@helios-gesundheit.de
Publikováno v:
Diseases of the Esophagus. Oct2023, Vol. 36 Issue 10, p1-7. 7p.
Publikováno v:
Mammalian Biology; Aug2024, Vol. 104 Issue 4, p395-405, 11p
Autor:
Tom Braun, Andreas Büsch, Valentin Dander, Sabine Eder, Annina Förschler, Max Fuchs, Harald Gapski, Martin Geisler, Sigrid Hartong, Theo Hug, Hans-Dieter Kübler, Heinz Moser, Horst Niesyto, Horst Pohlmann, Christoph Richter, Klaus Rummler, Gerda Sieben
Publikováno v:
MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung, Pp 1-7 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/375ecf4c635c48ccb230de7b42d8dda8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung, Vol 44, Pp 52-72 (2021)
Mit einer Nutzung in über 85% der Grundschulen zählt Antolin zu den in Deutschland beliebtesten digitalen Lernplattformen zur Förderung von Lesekompetenz. Auch weil Antolin hierbei in zunehmendem Masse direkt in schulweite digitale Infrastrukturen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c38d7541e064425ea0767dd392ee2a20