Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"A. Ermeling, Bradley"'
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 2020 Mar 01. 51(2), 179-203.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/jresematheduc-2020-0019
Publikováno v:
The Phi Delta Kappan, 2017 May 01. 98(8), 54-58.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26388228
Publikováno v:
International Journal for Lesson and Learning Studies, 2014, Vol. 3, Issue 2, pp. 170-191.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-07-2013-0041
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 2009 May . 109(5), 537-553.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/597001
Autor:
Ermeling, Bradley A.1 brad.ermeling@brad.ermeling@teachingbetter.com, Graff-Ermeling, Genevieve2 genevieve.ermeling@teachingbetter.com
Publikováno v:
Educational Leadership. Oct2016, Vol. 74 Issue 2, p22-26. 5p.
Autor:
Ermeling, Bradley A.1 brad.ermeling@gmail.com, Hiebert, James2 hiebert@udel.edu, Gallimore, Ronald ronaldg@ucla.edu
Publikováno v:
Educational Leadership. May2015, Vol. 72 Issue 8, p48-53. 6p.
Autor:
Ermeling, Bradley A.1 brad.ermeling@gmail.com, Graff-Ermeling, Genevieve2 genevieve.ermeling@gmail.com
Publikováno v:
Educational Leadership. Oct2014, Vol. 72 Issue 2, p55-60. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ermeling, Bradley A.
Publikováno v:
Learning Professional; Jun2018, Vol. 39 Issue 3, p28-32, 5p
Publikováno v:
Reflective Practice; Jun2016, Vol. 17 Issue 3, p317-333, 17p