Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"A. Danial-Saad"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yonit Nissim, Alexandra Danial-Saad
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 11, p 1162 (2023)
The present quantitative, non-experimental comparative study, delves into the long-term effects of the collaborative practicum model (specifically the “academy-class” model) on novice teachers. The research aims to discern disparities in the prof
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2db5168b18b5496e9ee2892b9d3356a5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Gait & Posture
Autor:
Nissim, Yonit, Danial-Saad, Alexandra
Publikováno v:
Education Sciences; Nov2023, Vol. 13 Issue 11, p1162, 11p
Autor:
Alexandra Danial-Saad
Publikováno v:
Evidence-Based Assessment Framework for Assistive Technology ISBN: 9781003028239
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5bd52df087716e9ba01812ca57357250
https://doi.org/10.1201/9781003028239-10
https://doi.org/10.1201/9781003028239-10
Autor:
אלכסנדרה, דניאל - סעד, נעמי, שרויאר, תמר, וייס, Danial-Saad, Alexandra, Schreuer, Naomi, Weiss, Patrice L. (Tamar)
Publikováno v:
IJOT: The Israeli Journal of Occupational Therapy / כתב עת ישראלי לריפוי בעיסוק, 2015 Jun 01. 24(2/3), H90-H104.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24523365
Publikováno v:
Teachers and Teaching. 28:164-187
Publikováno v:
Disability and rehabilitation. Assistive technology.
Touchscreen devices are widely used in modern life and have quickly become part of daily life for children, including during Occupational Therapy sessions for children with disabilities. Touchscreen Assessment Tool (TATOO) is a prototype application
Autor:
alexandra Danial-saad
Publikováno v:
Proceedings of the 2022 AERA Annual Meeting.