Zobrazeno 1 - 10
of 1 523
pro vyhledávání: '"A. C. Trott"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stephanie C. Trott
Publikováno v:
Prairie Schooner. 94:127-137
Autor:
David Poliakoff, Amy Powell, Cory Madsen, Elliott Ridgway, D. LeBrun-Grandie, Sivasankaran Rajamanickam, C. Trott
Publikováno v:
Proposed for presentation at the Exascale Computing Project Annual Meeting..
Publikováno v:
EduHPC@SC
Parallel patterns, views, and spaces are promising abstractions to capture the programmer's intent as well as the contextual information that can be used by an underlying runtime to efficiently map software to parallel hardware. These abstractions ca
Publikováno v:
Management Teaching Review. 4:243-257
In this article, we show that “photovoice” and “photo-elicitation” are user-friendly, versatile techniques uniquely beneficial in International Business programs where English-mediated instruction is the norm. These techniques engage young ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
I. Andreoni, K. Ackley, J. Cooke, A. Acharyya, J. R. Allison, G. E. Anderson, M. C. B. Ashley, D. Baade, M. Bailes, K. Bannister, A. Beardsley, M. S. Bessell, F. Bian, P. A. Bland, M. Boer, T. Booler, A. Brandeker, I. S. Brown, D. A. H. Buckley, S.-W. Chang, D. M. Coward, S. Crawford, H. Crisp, B. Crosse, A. Cucchiara, M. Cupák, J. S. de Gois, A. Deller, H. A. R. Devillepoix, D. Dobie, E. Elmer, D. Emrich, W. Farah, T. J. Farrell, T. Franzen, B. M. Gaensler, D. K. Galloway, B. Gendre, T. Giblin, A. Goobar, J. Green, P. J. Hancock, B. A. D. Hartig, E. J. Howell, L. Horsley, A. Hotan, R. M. Howie, L. Hu, Y. Hu, C. W. James, S. Johnston, M. Johnston-Hollitt, D. L. Kaplan, M. Kasliwal, E. F. Keane, D. Kenney, A. Klotz, R. Lau, R. Laugier, E. Lenc, X. Li, E. Liang, C. Lidman, L. C. Luvaul, C. Lynch, B. Ma, D. Macpherson, J. Mao, D. E. McClelland, C. McCully, A. Möller, M. F. Morales, D. Morris, T. Murphy, K. Noysena, C. A. Onken, N. B. Orange, S. Osłowski, D. Pallot, J. Paxman, S. B. Potter, T. Pritchard, W. Raja, R. Ridden-Harper, E. Romero-Colmenero, E. M. Sadler, E. K. Sansom, R. A. Scalzo, B. P. Schmidt, S. M. Scott, N. Seghouani, Z. Shang, R. M. Shannon, L. Shao, M. M. Shara, R. Sharp, M. Sokolowski, J. Sollerman, J. Staff, K. Steele, T. Sun, N. B. Suntzeff, C. Tao, S. Tingay, M. C. Towner, P. Thierry, C. Trott, B. E. Tucker, P. Väisänen, V. Venkatraman Krishnan, M. Walker, L. Wang, X. Wang, R. Wayth, M. Whiting, A. Williams, T. Williams, C. Wolf, C. Wu, X. Wu, J. Yang, X. Yuan, H. Zhang, J. Zhou, H. Zovaro
Publikováno v:
Publ.Astron.Soc.Austral.
Publ.Astron.Soc.Austral., 2017, 34, pp.e069. ⟨10.1017/pasa.2017.65⟩
Publ.Astron.Soc.Austral., 2017, 34, pp.e069. 〈10.1017/pasa.2017.65〉
NASA Astrophysics Data System
Publ.Astron.Soc.Austral., 2017, 34, pp.e069. ⟨10.1017/pasa.2017.65⟩
Publ.Astron.Soc.Austral., 2017, 34, pp.e069. 〈10.1017/pasa.2017.65〉
NASA Astrophysics Data System
The discovery of the first electromagnetic counterpart to a gravitational wave signal has generated follow-up observations by over 50 facilities world-wide, ushering in the new era of multi-messenger astronomy. In this paper, we present follow-up obs
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::aae2ca7b815db596d403a51785846758
https://hal.science/hal-01704750
https://hal.science/hal-01704750
Autor:
David C Trott
Publikováno v:
Management Learning. 44:470-492
The purpose of this article is to present a praxis-based pedagogy in the classroom teaching of spirituality and work to working adult students. The article provides an overview of classroom scholarship that illuminates activities for transformational