Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"A Radliff"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
School Psychology International; Apr2024, Vol. 45 Issue 2, p115-132, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
School Psychology Review. 51:755-770
In this article the authors advocate for a culturally responsible dual-factor model for the delivery of mental health services in the schools. This case is made because too many children are not re...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Crothers, Laura M., Schmitt, Ara J., Hughes, Tammy L., Lipinski, John, Theodore, Lea A., Radliff, Kisha, Ward, Sandra
Publikováno v:
Gender in Management: An International Journal, 2010, Vol. 25, Issue 7, pp. 605-626.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17542411011081392
Autor:
Kisha Radliff, Sam Song, Linda A. Reddy, Clifford V. Hatt, Tara Raines, Enedina García-Vázquez, Franci Crepeau-Hobson, Celeste Malone, Pamela Fenning, Kelly Vaillancourt Strobach, Shane R. Jimerson, Kathleen Minke, Tammy L. Hughes, Prerna Arora
Publikováno v:
School Psychology Review. 49:209-211
As school psychologists, we have an ethical responsibility to engage in social justice and anti-racist action. School psychology organizations and graduate education programs play an important role...
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Jan2018, Vol. 55 Issue 1, p8-19. 12p.
Publikováno v:
Encyclopedia of Evolutionary Psychological Science ISBN: 9783319169996
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4b6c9ad8bb4036369c3ba7da0bd1ab30
https://doi.org/10.1007/978-3-319-19650-3_2491
https://doi.org/10.1007/978-3-319-19650-3_2491