Zobrazeno 1 - 10
of 86 309
pro vyhledávání: '"A Molenaar"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Claesen, Aline1 (AUTHOR) aline.claesen@kuleuven.be, Vanpaemel, Wolf1 (AUTHOR) aline.claesen@kuleuven.be, Maerten, Anne-Sofie1 (AUTHOR), Verliefde, Thomas2 (AUTHOR), Tuerlinckx, Francis1 (AUTHOR), Heyman, Tom1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 4/13/2023, Vol. 17 Issue 4, p1-17. 17p.
Autor:
Hoekstra, Niklaas, Molenaar, Arnout
Publikováno v:
Atlantisch Perspectief, 2007 Jan 01. 31(6), 17-20.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45279687
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aline Claesen, Wolf Vanpaemel, Anne-Sofie Maerten, Thomas Verliefde, Francis Tuerlinckx, Tom Heyman
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 18, Iss 4, p e0284243 (2023)
Sharing research data allows the scientific community to verify and build upon published work. However, data sharing is not common practice yet. The reasons for not sharing data are myriad: Some are practical, others are more fear-related. One partic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/825f4e546aa24fa2bb51d0fb37884787
Autor:
Li, Xinyu, Fan, Yizhou, Li, Tongguang, Rakovic, Mladen, Singh, Shaveen, van der Graaf, Joep, Lim, Lyn, Moore, Johanna, Molenaar, Inge, Bannert, Maria, Gasevic, Dragan
The focus of education is increasingly set on learners' ability to regulate their own learning within technology-enhanced learning environments (TELs). Prior research has shown that self-regulated learning (SRL) leads to better learning performance.
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.09763
In experiments requiring extreme darkness, such as experiments probing the limits of human vision, assessment of the background photon flux is essential. However, direct measurement thereof with standard single photon detectors is challenged by dark
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.06691
Autor:
Heilmeyer, Florian
Publikováno v:
werk, bauen + wohnen; 2024, Issue 10, p55-59, 5p
Publikováno v:
International Journal of Developmental Science. 2015, Vol. 9 Issue 1, p11-14. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.