Zobrazeno 1 - 10
of 2 407
pro vyhledávání: '"A M, Colley"'
Autor:
TIMBY, JANE
Publikováno v:
Britannia, 2020 Jan 01. 51, 529-530.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27122101
Autor:
Dhruv S. Shankar, Noel Phan, Hemlata Shirsat, William H. Westra, Samuel J. Trosman, Patrick M. Colley
Publikováno v:
Otolaryngology Case Reports, Vol 16, Iss , Pp 100188- (2020)
Background: Sclerosing epithelioid fibrosarcoma (SEF) is a rare and poorly recognized variant of low-grade fibrosarcoma. SEF most often occurs in the soft tissue of the extremities and trunk. Treatment results and therapeutic options are poorly chara
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/deea50290e9d4b9890a0aa7d98055974
Publikováno v:
International Journal of Rheumatic Diseases. 26:286-291
To explore demographic characteristics, biopsy length, and blood biomarker performance in an Australian cohort of patients who have undergone temporal artery biopsy (TAB) for giant cell arteritis (GCA).We extracted data on biopsies performed for GCA
Autor:
Len Holdstock
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. 5:79-80
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lauren M. Colley
Publikováno v:
Theory & Practice in Rural Education. 11:29-44
In 2016, J. D. Vance, a previously unknown author, surprisingly hit the bestseller’s list with his memoir, Hillbilly Elegy: A Memoir of a Family and Culture in Crisis. However, historically scholars have pushed back against the stereotypes that Van
Publikováno v:
The Journal of Social Studies Research. 45:253-265
Subject matter knowledge influences instructional decision-making, particularly for novice teachers. Moreover, teacher candidates’ abilities to create critical pedagogy is influenced by their subject matter knowledge and their opportunity to intera
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.