Zobrazeno 1 - 10
of 1 458
pro vyhledávání: '"A Karge"'
Autor:
Lyon, Tim S., Karge, Jonas
We introduce a constructive method applicable to a large number of description logics (DLs) for establishing the concept-based Beth definability property (CBP) based on sequent systems. Using the highly expressive DL RIQ as a case study, we introduce
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.15840
Autor:
Lyon, Tim, Karge, Jonas
We introduce a framework that allows for the construction of sequent systems for expressive description logics extending ALC. Our framework not only covers a wide array of common description logics, but also allows for sequent systems to be obtained
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2206.09020
Autor:
Elena Lilliu, Benjamin Hackl, Eva Zabrodska, Stefanie Gewessler, Tobias Karge, Jessica Marksteiner, Jakob Sauer, Eva M. Putz, Hannes Todt, Karlheinz Hilber, Xaver Koenig
Publikováno v:
Channels, Vol 18, Iss 1 (2024)
Alterations in ion channel expression and function known as “electrical remodeling” contribute to the development of hypertrophy and to the emergence of arrhythmias and sudden cardiac death. However, comparing current density values – an electr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e86277c805824e5282c08c78530939da
Autor:
Karge, Jonas1 (AUTHOR) jonas.karge@tu-dresden.de
Publikováno v:
Journal for General Philosophy of Science. Mar2024, Vol. 55 Issue 1, p43-58. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Forest Ecology and Management 15 September 2023 544
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.