Zobrazeno 1 - 10
of 16 881
pro vyhledávání: '"A Arinc"'
ARINC 429 is a ubiquitous data bus for civil avionics, enabling reliable communication between devices from disparate manufacturers. However, ARINC 429 lacks any form of encryption or authentication, making it an inherently insecure communication pro
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.16714
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cheptsov, Vitaly, Khoroshilov, Alexey
Modern airborne operating systems implement the concept of robust time and resource partitioning imposed by the standards for aerospace and airborne-embedded software systems, such as ARINC 653. While these standards do provide a considerable amount
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.01436
Publikováno v:
Aerospace, Vol 11, Iss 11, p 915 (2024)
ARINC 653 Part 1 Supplement 5 (ARINC 653P1-5) provides temporal partitioning capabilities for real-time applications running on the multicore processors in Integrated Modular Avionics (IMAs) systems. However, it is difficult to schedule a set of ARIN
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d4c2b640ddc4415a91dbab26b1d09bd
Publikováno v:
Journal of Northeastern University (Natural Science). Feb2024, Vol. 45 Issue 2, p226-233. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Ziyan, Zhang, Yan
In this paper, by using the formal language \emph{Circus}, we give a formal specification of an operating system based on ARINC 653 standard. Our specification includes interrupt handling, time and memory management, partition and process scheduling,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2206.14189
In the development of modern cockpits, there is a trend towards the use of large displays that combine information about air navigation and the status of aircraft equipment. Flight and equipment performance information generated by multiple flight co
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2111.09143
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.