Zobrazeno 1 - 10
of 81 559
pro vyhledávání: '"A A Melnyk"'
Autor:
М. І., Пешко1 maksym.i.peshko@lpnu.ua, О. Г., Мельник2 olga.g.melnyk@lpnu.ua
Publikováno v:
Problems of Economy. 2024, Vol. 58 Issue 1, p14-19. 6p.
Autor:
М. І., Мельник1 mar.melnyk@gmail.com, І. В., Лещух2 ira_leschukh@ukr.net
Publikováno v:
Problems of Economy. 2024, Vol. 58 Issue 1, p4-13. 10p.
Publikováno v:
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв / National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald. (1):142-145
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=990358
ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ ТА ВИКОНАВСЬКІ ОСОБЛИВОСТІ ЗБІРКИ «П’ЄСИ ДЛЯ САКСОФОНА О. МЕЛЬНИКА ТА Ф. МИКИТЮКА».
Autor:
Степанівна, Палійчук Ірина1 paliichuk@i.ua, Володимирович, Лесів Ростислав2
Publikováno v:
National Academy of Managerial Staff of Culture & Arts Herald / Vìsnik Deržavnoï Akademìï Kerìvnih Kadrìv Kulʹturi ì Mistectv. 2021, Issue 1, p142-145. 4p.
Graph augmentation is a fundamental and well-studied problem that arises in network optimization. We consider a new variant of this model motivated by reconfigurable communication networks. In this variant, we consider a given physical network and th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.11426
Peer review, as a widely used practice to ensure the quality and integrity of publications, lacks a well-defined and common mechanism to self-incentivize virtuous behavior across all the conferences and journals. This is because information about rev
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.08450
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Petreshak-Kulyk, Nataliya1 (AUTHOR) kleinenataly@gmail.com
Publikováno v:
Studies in East European Thought. Dec2022, Vol. 74 Issue 4, p627-629. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fritze, Martin P. (AUTHOR) martinpaul.fritze@zu.de, Völckner, Franziska (AUTHOR), Melnyk, Valentyna (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jul2024, Vol. 88 Issue 4, p22-39. 18p.