Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Açıkgül, Kübra"'
Autor:
Açıkgül, Kübra, Şad, Süleyman Nihat
Publikováno v:
Education and Information Technologies
The purpose of this research is to investigate factors affecting the acceptance and use of mobile technology in learning mathematics based on the Unified Theory of Acceptance and Use of Technology 2 (UTAUT2) model. The study group comprised of 1640 s
Autor:
Açıkgül, Kübra
This study aims to develop a GeoGebra-supported learning kit for teaching polygons and to examine mathematics teachers' opinions about it. The research was designed using a descriptive research model. The study group comprised 11 mathematics teachers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::59f9c0982f27c7b9957a4e794f49cf27
Autor:
Açıkgül, Kübra
Publikováno v:
International Journal of Mathematical Education in Science & Technology; Aug2022, Vol. 53 Issue 9, p2482-2503, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Açıkgül, Kübra, Yalınkılıç, Onurcan
Publikováno v:
International Journal of Educational Studies in Mathematics (IJESIM); 2023, Vol. 10 Issue 3, p190-207, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Demir, Murat, Açıkgül, Kübra
Publikováno v:
International Journal of Educational Studies in Mathematics (IJESIM); 2021, Vol. 8 Issue 3, p175-194, 20p
Autor:
Diri, Esra, Açıkgül, Kübra
Publikováno v:
Education Technology Theory & Practice / Egitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama; Summer2021, Vol. 11 Issue 2, p494-516, 23p
This research investigates the preservice teachers’ senses of efficacy about their technological pedagogical content knowledge (TPACK) in terms of some variables, and the association between their perceived efficacy and frequency of computer use. I
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3192::776da62bdc34182d0704a499caf430ae
http://hdl.handle.net/11630/5703
http://hdl.handle.net/11630/5703