Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"AÑAÑOS, Fanny T."'
Autor:
Rivera López, Maribel1 maribel.rivera@uaq.mx, Añaños, Fanny T.2 fanntab@ugr.es
Publikováno v:
Política Criminal: Revista Electrónica Semestral de Políticas Públicas en Materias Penales. Dec2023, Vol. 18 Issue 36, p808-837. 30p.
Publikováno v:
Géneros: Multidisciplinary Journal of Gender Studies; Feb2024, Vol. 13 Issue 1, p22-42, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedagogical Studies; Vol. 48 No. 2 (2022); 199-212
Estudios Pedagógicos; Vol. 48 Núm. 2 (2022); 199-212
Estudios Pedagógicos; Vol. 48 Núm. 2 (2022); 199-212
The article raises a state of the national and international question about the regulated education in the penitentiary institutions. The reinsertion processes to which the most progressive prison systems in the world are committed, use as one of the
Publikováno v:
Pedagogía Social; ene-jun2023, Issue 42, p197-214, 18p
Publikováno v:
Revista Espanola de Investigacion Criminologica; 2023, Vol. 21 Issue 1, p1-21, 21p
Autor:
Añaños, Fanny T.
Publikováno v:
Revista Historia de la Educación Latinoamericana, Vol 22, Iss 35, Pp 8-10 (2020)
Revista Historia de la Educación Latinoamericana, Volume: 22, Issue: 35, Pages: 10-8, Published: DEC 2020
Revista Historia de la Educación Latinoamericana, Volume: 22, Issue: 35, Pages: 10-8, Published: DEC 2020
The aim of the work is to analyse the relationship between different situations and selfperceptions associated with mental health problems and drug use, in a qualitative and quantitative research, having as a national sample surveyed 310 (30.1%) wome
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2382::ddfcdc3053a31acc9164dc0d4663a354
http://hdl.handle.net/10835/10430
http://hdl.handle.net/10835/10430
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.