Zobrazeno 1 - 10
of 1 481
pro vyhledávání: '"A, Strandell"'
Autor:
Strandell, Keith, Mittal, Sudip
Publikováno v:
The Cyber Defense Review, 2023 Oct 01. 8(3), 89-98.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48755363
Autor:
Strandell, Keith, Mittal, Sudip
Publikováno v:
The Cyber Defense Review (CDR), Fall 2023, U.S. Army Cyber Institute (ACI) at West Point
Recent cybersecurity events have prompted the federal government to begin investigating strategies to transition to Zero Trust Architectures (ZTA) for federal information systems. Within federated mission networks, ZTA provides measures to minimize t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2211.17073
Publikováno v:
Nursing Open, Vol 10, Iss 11, Pp 7201-7208 (2023)
Abstract Aim To test the psychometric properties of the further developed Role of the Teacher (Tc2) and the new Learning in Clinical Practicum (LCP) scales in a sample of Finnish healthcare students. Design Psychometrical testing of the Tc2 and LCP s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10d06b3ac80e49f6ad47b1f9a0f047e7
Publikováno v:
In Computer Networks May 2024 244
Publikováno v:
Nursing Research and Practice, Vol 2024 (2024)
Background. The clinical learning environment (CLE) is critical for developing the practical skills needed in healthcare professions. This study aimed to evaluate healthcare students’ perceptions of the quality of the CLE using the Arabic version o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/98f3b1bf8fbc44989678ccf1fbae1db1
Autor:
Lotta Wassén, Beata Borgström Bolmsjö, Sophia Frantz, Anna Hagman, Marie Lindroth, Christine Rubertsson, Annika Strandell, Therese Svanberg, Anna Wessberg, Susanna M. Wallerstedt
Publikováno v:
BMC Pregnancy and Childbirth, Vol 23, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Background It has been reported that caseload midwifery, which implies continuity of midwifery care during pregnancy, childbirth, and the postnatal period, improves the outcomes for the mother and child. The aim of this study was to review b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a68e5cce6f440269cf419e5a0baa267
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.