Zobrazeno 1 - 10
of 5 120
pro vyhledávání: '"A, Parrila"'
Autor:
Martinez, Dalia, Colenbrander, Danielle, Inoue, Tomohiro, Falcón, Alberto, Rubí, Rosa, Parrila, Rauno, Georgiou, George K.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology October 2024 246
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thapa, Komilla
Publikováno v:
Psychology & Developing Societies; Mar1998, Vol. 10 Issue 1, p99-102, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The use of printed words to capture language is one of the most remarkable inventions of humankind, and learning to read them is one of the most remarkable achievements of individuals. In recent decades, how we learn to read and understand printed te
Autor:
Kiri Mealings, Kelly Miles, Rauno Parrila, Rebecca Holt, Felicity Cox, Harvey Dillon, Mridula Sharma, Katherine Demuth, Greg Leigh, Catherine McMahon, Genevieve McArthur, Joerg M. Buchholz
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
IntroductionListening is the gateway to children learning in the mainstream classroom. However, modern classrooms are noisy and dynamic environments making listening challenging. It is therefore critical for researchers from speech and hearing, educa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6fe464865fc54168ac20073fc958828f
Autor:
Parrila, Sofia
Publikováno v:
Mythlore, 2021 Oct 01. 40(1), 5-20.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48659500
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2021 Apr 01. 71(1), 1-4.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48768696