Zobrazeno 1 - 10
of 567
pro vyhledávání: '"A, Cevikbas"'
Publikováno v:
Engineering, Construction and Architectural Management, 2022, Vol. 31, Issue 1, pp. 1-27.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ECAM-05-2022-0470
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cevikbas, Murat, Işık, Zeynep
Publikováno v:
Engineering, Construction and Architectural Management, 2022, Vol. 30, Issue 6, pp. 2463-2480.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ECAM-12-2021-1107
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Mathematical modelling is essential for teaching and learning of mathematics aimed at improving students’ competence in solving real-world problems with mathematical means. Innovative technology-rich approaches can provide new paradigms for mathema
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b90133934164b5d8f2aa08f830131d1
Autor:
Maslakci, Neslihan Nohut, Eren, Esin, Kocer, Kadinsah Nur, Cevikbas, Halime, Ulusoy, Seyhan, Bicer, Abdullah, Cin, Gunseli Turgut, Oksuz, Aysegul Uygun
Publikováno v:
In Materials Today Communications June 2022 31
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arslan, Gürbüz, Cevikbas, Murat
Publikováno v:
Karadeniz Araştırmaları / Journal of Black Sea Studies. (72):905-936
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1017362
Publikováno v:
Systems, Vol 11, Iss 5, p 244 (2023)
Despite the growing interest in the field, the overall impact of augmented reality (AR) and virtual reality (VR) on mathematics learning remains unclear, with previous studies reporting mixed results. Moreover, to date, no systematic review has evalu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e8d490d4faf4245b69b37f4fb729507