Zobrazeno 1 - 10
of 373
pro vyhledávání: '"6e"'
Autor:
Aziz Dkiouak, Faouzi Rahmani, Mohssine El Ouahabi, Alia Zakriti, Mostafa Baghouri, Anass El Mamouni
Publikováno v:
e-Prime: Advances in Electrical Engineering, Electronics and Energy, Vol 10, Iss , Pp 100850- (2024)
The increasing demand for high-speed, reliable wireless communication necessitates innovative antenna designs that can efficiently support emerging technologies such as 5G and Wi-Fi 6E. Traditional antenna solutions often struggle to meet the compact
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aca9f5e66f9041249c0bf86b2e8aa3c4
Publikováno v:
Mouvements et Enjeux Sociaux, Vol 1, Iss 130, Pp 121-130 (2023)
La réalisation de cette étude vise à déceler la perception que les écoliers de 6e année de l’école primaire de la Ville Province de Kinshasa se font des mathématiques. Il s’agit, entre autres pour nous de relever le degré d’estime de s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2023cc597f084ca7a1517a2462a822ff
Publikováno v:
Journal of Electromagnetic Engineering and Science, Vol 23, Iss 4, Pp 310-317 (2023)
In this paper, a patch antenna with compact, flexible, and transparent properties is presented to support Wi-Fi 6E (2.4 GHz/6 GHz) applications. This antenna design was formulated based on a transparent metal mesh film (MMF), for which the average op
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/948fc978c3f44149af6e235224729aa7
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 96879-96891 (2023)
This paper presents the design, analysis, and experimental validation of a compact $2 \times 1$ MIMO antenna operating in two bands. Band 1 is Linearly Polarized (LP) with spatial diversity operating in the sub-6 GHz band for the Fifth Generation (5G
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f5718e87a5f4333a8a3968a085e8022
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.