Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"4D-trajectory"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kathleen Muth, Olga Gluchshenko, Niklas Gross, Heiko Ehr, Matthias Kleinert, Marco-Michael Temme, Oliver Ohneiser
Adverse weather conditions can have major impacts on air traffic and its control (ATC) in terms of safety and capacity. However, today's ATC situation data displays hardly contain any weather information. Controllers only manually react on external f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fdaff6090b5e6e26f1f809f557b1926e
https://elib.dlr.de/129417/
https://elib.dlr.de/129417/
Publikováno v:
WSEAS Transactions on Systems and Control
WSEAS Transactions on Systems and Control, World Scientific and Engineering Academy and Society, 2017, 12 (23), pp.221-231
Scopus-Elsevier
WSEAS Transactions on Systems and Control, World Scientific and Engineering Academy and Society, 2017, 12 (23), pp.221-231
Scopus-Elsevier
International audience; This paper presents a model of an innovative Flight Management System (FMS) which is purposely developed to control a commercial airliner along an optimized 4-Dimensional Trajectory (4DT), respecting time and path constraints,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a047525313183c52be4e344564bee6b0
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01835869
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01835869
Autor:
R. Kohrs, P. M. A. de Jong, M.M. van Paassen, Ronald Verhoeven, N. de Gelder, F. J. L. Bussink, Max Mulder
Publikováno v:
Journal of Aircraft. 52:190-203
A novel integrated planning and guidance concept has been developed that optimizes aircraft trajectories from top of descent to the runway threshold to achieve a continuous engine-idle descent. The new concept, named time and energy managed operation
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
P. Weitz
Publikováno v:
2013 Integrated Communications, Navigation and Surveillance Conference (ICNS).
Future air traffic management relies on trajectory forecasting for higher safety, efficiency and environmental friendliness. The quality of trajectory predictions is subject to errors from a variety of sources. These errors in parameters cause inaccu