Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"3D model generation"'
Autor:
Christian Bräuer-Burchardt, Christoph Munkelt, Michael Bleier, Anja Baumann, Matthias Heinze, Ingo Gebhart, Peter Kühmstedt, Gunther Notni
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 2, p 557 (2024)
A novel 3D sensor system for underwater application is presented, primarily designed to carry out inspections on industrial facilities such as piping systems, offshore wind farm foundations, anchor chains, and other structures at deep depths of up to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8881be23489545028f0b27899be1c140
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christian Bräuer-Burchardt, Christoph Munkelt, Michael Bleier, Matthias Heinze, Ingo Gebhart, Peter Kühmstedt, Gunther Notni
Publikováno v:
Remote Sensing, Vol 15, Iss 7, p 1864 (2023)
Three-dimensional capturing of underwater archeological sites or sunken shipwrecks can support important documentation purposes. In this study, a novel 3D scanning system based on structured illumination is introduced, which supports cultural heritag
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60012f96169247e5b763708c886775f5
Autor:
Christian Bräuer-Burchardt, Christoph Munkelt, Michael Bleier, Matthias Heinze, Ingo Gebhart, Peter Kühmstedt, Gunther Notni
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 12, Iss 9, p 4139 (2022)
A new underwater 3D scanning device based on structured illumination and designed for continuous capture of object data in motion for deep sea inspection applications is introduced. The sensor permanently captures 3D data of the inspected surface and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b89b4ca84e24d8db338380702be99b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computers and Graphics
Generating 3D models from 2D images or sketches is a widely studied important problem in computer graphics. We describe the first method to generate a 3D human model from a single sketched stick figure. In contrast to the existing human modeling tech
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.