Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"3D Object pose estimation"'
Publikováno v:
Frontiers in Virtual Reality, Vol 2 (2021)
The solutions to many computer vision problems, including that of 6D object pose estimation, are dominated nowadays by the explosion of the learning-based paradigm. In this paper, we investigate 6D object pose estimation in a practical, real-word set
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2a3b33db1bb45c39afa721496e7ff1e
Autor:
Zakharov, Sergey
This thesis addresses the tasks of 3D object pose estimation and domain adaptation using deep learning-based methods. The first part presents pose estimation solutions of various complexity relying on manifold learning, dense correspondences, and dif
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______518::8db85ab87891fd792ba63fcb8d97f6a1
https://mediatum.ub.tum.de/1550255
https://mediatum.ub.tum.de/1550255
Indoor environment reconstruction is a challenging task in Computer Vision and Computer Graphics, especially when Extended Reality (XR) technologies are considered. Current solutions that employ dedicated depth sensors require scanning of the environ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::291fc3df2012f31f71d6680b712f11a6
http://hdl.handle.net/11583/2915084
http://hdl.handle.net/11583/2915084
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tekin, Bugra
Estimating the 3D poses of rigid and articulated bodies is one of the fundamental problems of Computer Vision. It has a broad range of applications including augmented reality, surveillance, animation and human-computer interaction. Despite the ever-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::999d1bf7e2805ad3100b6c87040a495b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.