Zobrazeno 1 - 10
of 116
pro vyhledávání: '"3D MUVES"'
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education. Apr2022, Vol. 32 Issue 2, p1103-1120. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Technology and Design Education. 32:1103-1120
This study aims to investigate the effects of different design tasks on the cognitive load level of instructional designers during the process of designing a learning activity in a 3D multi-user virtual environment (MUVE). The sample consisted of 16
Publikováno v:
Research Anthology on Virtual Environments and Building the Metaverse ISBN: 9781668475973
This study aims to realize the concept of biodiversity, which is one of the subjects covered by environmental education, with 3D virtual worlds platform and to realize the biological richness of users in their environment and to provide awareness of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a0b7c81ca7fd385215b7f3fb1e82bdd7
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-3383-3.ch007
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-3383-3.ch007
Autor:
Fragoso, Suely, Fischer, Gustavo, da Silva, Ana Lucia, Freitas, Henrique, Land, Guilherme, Loesch, Guilherme, Trindade, Lucas, Mariani, Pauline, Delanhesi, Yentl
Publikováno v:
International Journal of Education & Development using Information & Communication Technology; 2008, Vol. 4 Issue 2, p105-116, 12p
Autor:
Doğan, Dilek, Tüzün, Hakan
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Jun2022, Vol. 27 Issue 5, p6641-6668, 28p
Autor:
Hiroki Ishizuka, Kiyoshi Akama
Publikováno v:
E-learning and Education, Vol 1, Iss 8 (2012)
Second Life (SL) is an ideal platform for language learning. It is called a Multi-User Virtual Environment, where users can have varieties of learning experiences in life-like environments. Numerous attempts have been made to use SL as a platform for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad4fa98d5aab4334ab29df288298f11a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Procedia Technology. 13:16-22
The purpose of this paper is to describe the integration of two task-based language teaching (TBLT) approaches in the 3D multi- user virtual environment (MUVE) Second Life and to discuss the benefits and challenges from the perspectives of an expert