Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"3-dB bandwidth"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peng Xu, Zhongliang Pan
Publikováno v:
IEEE Journal of the Electron Devices Society, Vol 8, Pp 200-212 (2020)
Based on transmission line modeling, a new technology of collaborative applying the ultralow-k dielectric and the high-k dielectric materials in coupled multilayer graphene nanoribbon (MLGNR) interconnects (i.e., case 4) to reduce propagation delay a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e299a42a12634919a442a88357621f34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Journal of the Electron Devices Society, Vol 5, Iss 1, Pp 40-44 (2017)
In this paper, top-illuminated InP-based uni-traveling-carrier photodiodes (UTC-PDs) with dipole-doped structure which achieve both high speed and high responsivity simultaneously have been reported. With optimization of device size and layer structu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3b6cfd5334742abaaf72a69a0bc07de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.