Zobrazeno 1 - 10
of 583
pro vyhledávání: '"2D characters"'
Publikováno v:
International Workshop on Advanced Imaging Technology (IWAIT) 2023.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computer Animation and Virtual Worlds. 27:546-555
Deformation method based on moving least squares MLS allows the user to manipulate 2D characters using either sets of points or line segments in real time. However, the traditional MLS deformation spreads the deformation of the controls with respect
Publikováno v:
Computer Animation and Virtual Worlds. 28
Due to its practical use in animation and image editing, two-dimensional shape deformation has received great attention during the past decades. The traditional paradigms, spreading local modifications over the whole shape, will cause a global deform
Publikováno v:
The Visual Computer. 29:545-553
This paper presents a skeleton-based method for deforming 2D characters. While previous skeleton-based methods drive the shape deformation by binding the skeleton to the shape, our method does so by propagating the skeleton transformations over the s
Autor:
Nakajima, Masayuki, Kim, Jae-Gon, Seo, Kwang-deok, Yamasaki, Toshihiko, Guo, Jing-Ming, Lau, Phooi Yee, Kemao, Qian, Saito, Shogo, Ooi, Sho, Sano, Mutsuo
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; March 2023, Vol. 12592 Issue: 1 p1259221-1259221-5