Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"21st-century education"'
Publikováno v:
Inovasi Kurikulum, Vol 21, Iss 2, Pp 635-646 (2024)
Kurikulum Merdeka has impacted educational progress in Indonesia, and authentic assessments are needed to ensure holistic and relevant evaluation of student learning progress. This research aims to analyze the importance of developing authentic asses
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a653d12f761c40e198b23a3073035a7e
Autor:
Ramser, Dean Albert
Publikováno v:
High Impact Practices in Higher Education: International Perspectives
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 11, p 1189 (2024)
The present study relies on the assumption that in today’s knowledge society and the use of online knowledge, learning, and communication mechanisms, pre-university and university teachers, students of all ages, those preparing for teaching careers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ca8576fc47d4d809ff2048547f6979d
Publikováno v:
IAFOR Journal of Education, Vol 10, Iss 1, Pp 155-172 (2022)
Administering English language teaching (ELT) in rural settings of the three southern border provinces has been challenging for both teachers and learners due to two decades of political unrest, eruptions of violence, fears, and insecurity. To enhanc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d92790afa97447d3bdf5c6a816884f19
Autor:
Kedari, Bhairavi Nitin
This thesis seeks to address emerging future questions by envisioning the future of educational architecture, considering the evolving dynamics between people, machines, and collaborative learning environments. While machines will play a significant
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10919/119209
Autor:
Muhammad, Muhammad
Publikováno v:
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi / Cypriot Journal of Educational Sciences. 15(5):899-908
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=967211
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Έρευνα στην Εκπαίδευση; Τόμ. 11 Αρ. 1 (2022); 1-17
Hellenic Journal of Research in Education; Vol. 11 No. 1 (2022); 1-17
Hellenic Journal of Research in Education; Vol. 11 No. 1 (2022); 1-17
Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης που χαρακτηρίζεται από τη διασύνδεση και αλληλεξάρτηση οικονομικών, πολιτικών, κοινωνικών και εκπαιδε
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.